گازرسانی به روستاهای غرب استان بررسی شد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

گازرسانی به روستاهای غرب استان بررسی شد

طرح گاز رسانی به روستاهای دورافتاده غرب استان مورد بازنگری و بررسی مجدد قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی ، مهندس علوی مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان و همراهانش با فرماندار شهرستان فریدونشهر دیدار و ضمن بازدید ازروستا های پیشکوه و پشتکوه امکان گازرسانی به روستاهای فاقد گاز  این منطقه را مورد بررسی و ارزیابی مجدد قراردادند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به اهمیت و ضرورت خدمات گاز رسانی به روستاها گفت : در حال حاضر با گازرسانی به 103 شهر و 1377 روستا بیش از 99.6 درصد جمعیت شهری و 95درصد از جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند ولی تعدادی از روستاها به علت مسیر های کوهستانی و هزینه های بالای گاز رسانی،تا کنون از این  نعمت بهره مند نشده اند .

مهندس علوی، تصریح کرد : با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی  منطقه در تلاش هستیم با راهکارها واتخاذ تدابیر مناسب وتمهیدات لازم و استفاده از ظرفیت شبکه موجود در استان مجاوردر خصوص گاز رسانی  به روستاهای پیشکوه و پشتکوه، بهره مندی  این شهرستان  از گاز طبیعی را افزایش دهیم .

در این دیدار، اسدی فرماندار شهرستان فریدونشهر ضمن تشکر از مدیرعامل و مدیران شرکت گاز استان اصفهان که برای دومین بار در سالجاری ،طرح گاز رسانی به روستاهای فاقد گاز این شهرستان را مورد بررسی قرار دادند گفت: اغلب ساکنین این روستای ها  بخاطر نبود امکانات و خشکسالی به شهرها مهاجرت می کنند ،بهره مندی از گاز طبیعی در جلوگیری از این مهم  بسیار موثر است.

در این بازدید فرماندار و بخشدار شهرستان ، مهندس اسماعیلیان معاونت مهندسی واجرای طرحها ، مهندس خالقی رئیس بهره برداری شهرستانها و روسای ادارات گاز بوئین میاندشت ، افوس و برف انبار مدیر عامل را همراهی نمودند .

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا