بيش از ٤١ ميليون نفر از جمعيت كشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مديرعامل سازمان تامين اجتماعي در دیدار با استاندار اصفهان:
بيش از ٤١ ميليون نفر از جمعيت كشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند
 
بازسازى بيمارستان شريعتى، احداث هتل هما و بيمارستان ٦٠٠ تخت خوابي ميلاد؛ ٣ پروژه شاخص اين سازمان در استان اصفهان
 
دفاع از حقوق كارگران و بيمه شدگان از اولويت هاي اين سازمان است
 
مديرعامل سازمان تامين اجتماعي، بر صيانت از سرمايه هاي اين سازمان تاكيد كرد  و گفت: دفاع از حقوق كارگران و بيمه شدگان، مديريت بهره وري و منابع انساني و به طور كلي مديريت منابع و مصارف از اولويت هاي اين سازمان است.
دكتر سيد تقي نوربخش در ديدار با رسول زرگرپور استاندار اصفهان گفت: هم اكنون سازمان تامين اجتماعي در سه بخش بيمه اي، درمان و امور اقتصادي فعاليت مي كند.
وي از سازمان تامين اجتماعى به عنوان بزرگترين سازمان اجتماعى و اقتصادى در كشور ياد كرد و گفت: بيش از ٤١ ميليون نفر از جمعيت كشور تحت پوشش حمايت هاي كوتاه مدت و بلند مدت اين سازمان هستند.
نوربخش به گردش مالى بيش از ٥ هزار ميليارد تومانى اين سازمان اشاره كرد و گفت: سازمان تامين اجتماعى هم اكنون ماهيانه بالغ بر ٢٢٠ ميليارد تومان مستمرى بيمه بيكاري، ١٤٠٠ ميليارد تومان هزينه هاى درمانى بيمه شدگان و حدود ٢٠٠ميليارد تومان هزينه هاى جارى و حقوق پرسنلى را پرداخت مى كند.
وى افزود: اين سازمان نقش مهمى را در تامين امنيت نيروهاى مولد كشور داشته و همواره از نيروى كار ، توليد و كارآفرينان حمايت كرده است.
وى به كارنامه قابل دفاع اين سازمان در دولت تدبير و اميد اشاره كرد و گفت: هم اكنون سازمان به دور از حاشيه، داراى برنامه مدون و مصوب است.
نوربخش با اشاره به تغيير نگرش “بنگاه دارى” به “سرمايه دارى” در اين سازمان با هدف افزايش توان اقتصادى و صيانت هرچه بيشتر از صندوق بين النسلى تامين اجتماعى گفت: اين تغيير رويكرد، ضمن شفافيت، ارزش افزوده بيشترى را براي افزايش تامين منابع پايدار، ايجاد خواهد كرد.
وى ادامه داد: در حال حاضر فعاليت هاى اقتصادى اين سازمان در قالب شركت هاي سرمايه گذاري شستا فعاليت مى كنند كه اخيرا با تشكيل دو هلدينگ پتروشيمي و دارويى به فعاليت شفاف خود در بورس ادامه مى دهد.
مديرعامل سازمان تامين اجتماعى در ادامه به صنعتى بودن استان اصفهان اشاره كرد و گفت: بيش از ٦٥ درصد جمعيت استان اصفهان زير چتر حمايت هاى تامين اجتماعى قرار دارند.
نوربخش به فعاليت هاى بيمه اى و درمانى و اقتصادى اين سازمان در استان اصفهان اشاره كرد و گفت: در سال هاى اخير اقدامات گسترده اى در جهت افزايش كمى و كيفى خدمات بيمه اى و درمانى و امور اقتصادی صورت گرفته است.
وى، از بازسازى بيمارستان شريعتى به عنوان يكى از قديمى ترين بيمارستان هاى استان و كشور، احداث هتل هما با هدف رونق گردشگري و ايجاد ارزش افزوده اقتصادى و همچنین احداث بيمارستان ٦٠٠ تخت خوابي ميلاد به عنوان ٣ پروژه شاخص اين سازمان در استان اصفهان نام برد و گفت: اميدواريم با روحيه همدلى و وحدت رويه در بين مديران دستگاه هاي اجرايى و خدماتى در این استان، به زودى شاهد فعاليت اين سه پروژه عظيم باشيم كه ضمن جلب رضايت مندى بيمه شدگان شاهد ارزش افزوده فعاليت هاى اقتصادى سازمان خواهيم بود.
 
استاندار تاکید کرد: همكارى و همدلى مديران استان با سازمان تامين اجتماعى جهت پيشبرد هرچه سريعتر برنامه ها
استاندار اصفهان در اين نشست ضمن خيرمقدم گويى به مديرعامل و مديران ارشد سازمان تامين اجتماعى گفت: استان اصفهان با حدود ٩ هزار واحد صنعتى يكى از استان هايى است كه نقش تامين اجتماعى در آن پررنگ و مشهود مى باشد.
دکتر رسول زرگرپور با تاكيد بر همكارى و همدلى مديران استان با سازمان تامين اجتماعى جهت پيشبرد هرچه سريعتر برنامه ها و فعاليت هاى اين سازمان گفت: مديريت ارشد استان از تمام پتانسيل خود جهت وفاق، همدلى و وحدت رويه بهره خواهد گرفت.
وي در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان مبنى بر تهاتر و صدور مجوز جهت احداث هتل هما و بيمارستان ميلاد گفت: خوشبختانه هم اكنون شاهد حمايت هاى شهردارى و شوراى اسلامى شهر اصفهان و سازمان ميراث فرهنگى و گردشگرى در استان اصفهان هستيم به گونه اى كه بسيارى از پرونده هاى مورد اختلافى دستگاه هاى اجرايى در دولت تدبير و اميد به توافق همكارى انجاميد.
شايان ذكر است در اين جلسه كه دكتر جمالي نژاد شهردار اصفهان، رضا امينى رئيس شوراى اسلامى شهر اصفهان، دكتر عابدى نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراى اسلامى، مرتضى حاجى نماينده مردم برخوار و شاهين شهر در مجلس، داوودى رئيس كميسيون گردشگرى شوراى اسلامى شهر اصفهان حضور داشتند، علي اصغر دادخواه مديركل تامين اجتماعى استان اصفهان و دكتر علي اعتصام پور مدير درمان تامين اجتماعى گزارشى از اقدامات و فعاليت هاى حوزه فعاليت خود ارائه كردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا