امدادرسانی هلال احمر اصفهان به ۳2۴تن / اسکان اضطراری بیش از 130 نفر از مسافران در راه مانده

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

در پي بارندگي‌هاي 24  ساعت گذشته در اصفهان انجام شد:

امدادرسانی هلال احمر اصفهان به ۳2۴تن / اسکان اضطراری بیش از 130 نفر از مسافران در راه مانده

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری جمعیت  استان در 24 ساعت گذشته 130 نفر از افراد در راه مانده را اسکان اضطراری دادند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، داریوش کریمی امروز در خصوص امدادرسانی اخیر به مسافران در جاده‌های استان اصفهان اظهار کرد: در سطح استان 10 مورد برف و کولاک شدید اتفاق افتاد که از جمله آن‌ها می‌توان به شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر و سمیرم اشاره کرد.

وی با اشاره به امداد رسانی به 324 نفر از افراد گرفتار در برف و کولاک، افزود: در مجموع پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری این جمعیت در 24 ساعت گذشته 130 نفر را در این پایگاه‌ها اسکان داد و بسته‌های غذایی، امکانات شامل پتو  و … بین آنها توزیع گردید.

کریمی  با بیان اینکه فعالیت‌های پایگاه‌های هلال‌احمر در طول 24 ساعت شبانه‌روز ادامه دارد ، تصریح کرد: در صورت هشدارهای اداره هواشناسی تمام  این پایگاه‌های در حالت آماده‌باش یا همان وضعیت زرد قرار می‌گیرند که روز گذشته این اتفاق رخ داد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت برای تمام پایگاه‌های جاده‌ای هلال‌احمر استان اصفهان سفید است.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا