فعالیت بی‌وقفه نیروهای خدماتی در سطح شهر / استمرار عملیات زمستانی تا عادی‌سازی مسیرهای تردد

پایگاه خبری ارک خبر-تبریز:

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز عنوان کرد؛

فعالیت بی‌وقفه نیروهای خدماتی در سطح شهر / استمرار عملیات زمستانی تا عادی‌سازی مسیرهای تردد

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز گفت: عملیات زمستانی در سطح شهر، از شب گذشته با حضور شیفت‌های خدماتی، به صورت بی‌وقفه اجرا شده و تا رسیدن به وضعیت مطلوب ادامه خواهد داشت.

به گزارش ارک خبربه نقل ازشهریار، علی مدبر در بازدید از برنامه‌های خدماتی سطح شهر اظهار داشت: از ظهر دیروز و با شدت‌گرفتن بارش برف، به ویژه در مناطق شرقی و شمالی شهر، خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز با فعالیت ۱ هزار کارگر و بیش از ۱۰۰ دستگاه خودروی مکانیزه، در سطح شهر حضور فعال داشته است.
وی ادامه داد: فعالیت عوامل خدماتی از از ظهر دیروز با بسیج مداوم و اجرای شیف‌بندی‌های منظم ادامه داشته و تا عادی‌سازی وضعیت تردد در مسیرهای اصلی شهر ادامه خواهد داشت.
معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز با تاکید بر ضرورت مشارکت شهروندان گفت: از شهروندان عزیز انتظار می‌رود به خصوص در محلات و شهرک‌های مسکونی، نیروهای خدماتی را برای تسریع در برنامه‌های خدماتی یاری کنند.
مدبر همچنین از اجرای عملیات محلول‌پاشی خبر داد و افزود: محلولی که از سال گذشته با ترکیب شیمیایی مشخص و نمک ‌حداقلی حاصل شده، با استفاده از خودروهای ویژه در مسیرهای اصلی اعمال می‌شود.
وی ادامه داد: با پایان عملیات برف‌روبی و یخ‌زدایی، عملیات تنظیف عمومی سطح شهر، از صبح جمعه در تمام مناطق آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا