اثرگذارترین قشر کشور جامعه کارگری است

سرویس خبری روزنامه ارک- استاندار خوزستان در مراسم بزرگداشت روز بسیج کارگری و تجلیل از کارگران نمونه  جامعه کشاورزی و کارگری را از اثرگذارترین اقشار جامعه قبل از انقلاب، در طول جنگ، بازسازی بعد از جنگ و در عصر حاضر یاد کرد و گفت:  این کارگران اگر از همان امکاناتی که مدیران بهره مند هستند، برخوردار شوند، بی شک می توانند مدارج علمی و عملی را یکی پس از دیگری طی کنند.

مقتدایی کسب رفاه و آسایش خانواده توسط کارگران را برابر با عزت دانست و گفت: کارگری که در شرایط سخت رفاه خانواده و افرادی که به او تعلق دارند را فراهم می کند، در واقع عزت، سرافرازی و روسفیدی را به دست آورده است.

وی با اشاره به نقش مهم جامعه کارگری در انقلاب  افزود: در دوران انقلاب اولین قشری که جرقه های یک حرکت بزرگ را ایجاد کرد، قشر زحمت کش کارگران و صنعت نفت بود که با اعتصاب گسترده و مستمر مسیر انقلاب را هموار کردند.

استاندار خوزستان با اشاره به حضور جامعه کارگری در دفاع مقدس و بازسازی بعد از جنگ عنوان کرد: هیچکس حضور پر رنگ کارگران و هزار و سی شهید این جامعه در دفاع مقدس و نیز وارد شدن بدون عوض آنها در بازسازی مناطق جنگی را از یاد نمی برد.

مقتدایی تاکید کرد: بعد از انقلاب دو قشر کشاورز و کارگر در کنار ستادهای رسمی اداره جنگ، از مرزهای کشورمان در طول سنوات پر مشقت دفاع مقدس پاسداری کردند.

استاندار خوزستان در پایان اذعان داشت: بار اصلی بسیاری از زحمات روی دوش جامعه کارگری است و ما در مقابل این شرایط سخت و دشوار باید تلاش کنیم تا  احترام و عزت این جامعه حفظ شود.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا