تراکتور و سپاهان شانس های اصلی قهرمانی هستند

سرویس خبری روزنامه ارک: پیشکسوت فوتبال و عضو پیشین تیم ملی ایران در دهه 50 گفت: تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان شانس های اصلی قهرمانی در لیگ برتر چهاردهم هستند.

میرمجید ناظمی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به سه بازی باقی مانده تیم های بالای جدولی چنین به نظر می رسد به لحاظ آماری و بر روی کاغذ، این دو تیم تبریزی و اصفهانی به مراتب نسبت به تیم هایی مثل نفت تهران، فولاد خوزستان و تا حدی ذوب آهن اصفهان کار راحت تری برای رسیدن به جام چهاردهم دارند.

وی اظهار کرد: تراکتورسازی در سه بازی آینده با گسترش فولاد، استقلال و نفت تهران بازی می کند که مقابل دو تیم اول می تواند با مقداری هوشیاری به نتیجه دلخواه برسد و در بازی آخر نیز اگر شرایط جدول به نفع تراکتور رقم بخورد، کار چندان سختی مقابل نفت تهران نخواهد داشت.

ناظمی ادامه داد: اما اگر تراکتور در یکی از این سه دیدار متزلزل نشان دهد، سپاهان به راحتی از غفلت تیم تبریزی استفاده کرده و با توجه به دیدارهای خود با تیم های پایین جدولی، قهرمانی آنها دور ازدسترس نخواهد بود.

وی گفت: نفت تهران در سه هفته آخر لیگ برتر بازی های سختی مقابل پدیده در مشهد، صبا در قم و تراکتور در تبریز دارد که با توجه به جوان بودن این تیم و خستگی مفرط ناشی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا بعید است در این سه مسابقه پیروز از زمین خارج شود.

سرگروه تیم تراکتورسازی در جام تخت جمشید با بیان اینکه امسال شرایط برای قهرمانی این تیم در لیگ برتر مهیاست، اعلام کرد: با توجه به نیروهای موجود در این تیم و جوانی و شادابی آن بعید است جام به تبریز نرسد.ناظمی ادامه داد: مطمئن باشید چنانچه امسال تراکتورسازی قهرمان نشود، فصل آینده این تیم قهرمان بلامنازع ایران خواهد بود. چون به لحاظ نیروی انسانی و نوع فوتبال تنها تیم آینده دار کشور است که با تقویت در چند پست برای سال های آینده می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا