مراجعه سالانه 18 هزار مددجو به مرکز جامع توانبخشی هلال احمر اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مراجعه سالانه 18 هزار مددجو به مرکز جامع توانبخشی هلال احمر اصفهان

 

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: سالیانه 18 هزار مددجو به مرکز توان بخشی جمعیت هلال احمر در اصفهان مراجعه می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛محمد علیزاده اظهار کرد: مرکز توان بخشی جمعیت هلال احمر به عنوان اولین و بزرگ‌ترین مرکز جامع توان بخشی از 40 سال پیش به معلولان، بیماران و مددجویان در زمینه‌های ارتوز و پروتز (اندام‌های مصنوعی و کمکی)، فیزیو تراپی، کار درمانی، گفتار درمانی و شنوایی سنجی خدمت می‌کند.

وی ادامه داد: درمانگاه تخصصی ویژه بیماران جسمی و حرکتی شامل متخصصان طب فیزیکی و توان بخشی، ارتوپدی، مغز و اعصاب و گوش و حلق و بینی و بخش‌های مشاوره روان شناسی و مشاوره تغذیه است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به بخش واکسیناسیون بین المللی مستقر در استان، خاطر نشان کرد: این بخش در مرکز توان بخشی استان بعداز انستیتو پاستور تهران بزرگ‌ترین مرکز ارایه دهنده کارت‌های بین المللی و تجمیع تمام واکسن‌ها است.

علیزاده با اشاره به اینکه سالیانه به صورت متوسط 18 هزار مددجو به این مرکز مراجعه می‌کنند، گفت: تعرفه‌ها در این مرکز بسیار مناسب و از بخش خصوصی کمتر است و هدف اصلی این مرکز کمک رسانی به قشر محروم جامعه است.

وی با بیان اینکه استان اصفهان با توجه به اینکه قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین مرکز جامع توان بخشی را در قسمت مرکز و جنوب کشور دارد پذیرای مددجویان استانهای دیگر نیز است، اضافه کرد: امسال از مرکز توان بخشی تخصصی‌ ام اس بهره برداری شده است که با همکاری انجمن ام اس اصفهان راه اندازی می‌شود در این راستا خدمات تخصصی و کم نظیری به بیماران ام اس ارایه می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا