تودیع و معارفه رئیس اداره گاز نجف آباد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

تودیع و معارفه رئیس اداره گاز نجف آباد

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره گاز شهرستان نجف آباد با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان و مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان برگزارشد.

در این مراسم ،مهندس علوی مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ،ضمن تقدیر و تشکر از 12 سال خدمت محمد شیرازی رئیس سابق اداره گاز نجف آباد علی عنایتی را به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی کرد.

سید مصطفی علوی ،با اعلام اینکه نجف آباد از نخستین شهرهای سبز استان به شمار می رود گفت: در حال حاضر هر6 شهر و 15 روستای این شهرستان از نعمت گاز بهره مندند که این مرهون تلاش کارکنان و مدیران اداره گاز این منطقه است.

وی،بیان داشت: وجود بیش از یکصدو 11هزار مشترک ، 68هزار و 700 انشعاب، یک هزار و 321 کیلومتر شبکه و 341 مشترک عمده در این شهرستان بیانگر گوشه ای از حجم فعالیت های اجرا شده در این شهرستان است که با هدف خدمت به مردم ، ایجاد اشتغال، حمایت از چرخه تولید وگسترش رفاه عمومی انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ، خدمت گزاری به مردم را رسالت اصلی کارکنان این شرکت در بخش های مختلف عنوان کرد و تاکید داشت: لازمه خدمت گزاری، دلسوزی، همدلی، سرعت و دقت در انجام امور محوله می باشد.

سید مصطفی علوی، همچنین با اشاره به عملیات اجرایی طرح جامع نجف آباد و احداث 5 ایستگاه TBS با ظرفیت های 10 و20 هزار متر مکعب در ساعت که در ایام الله دهه فجرسال گذشته آغاز شد،گفت:

این طرح در راستای پایداری گاز تا 25 سال آینده آغاز شده که طی آن 8 ایستگاه TBS و 10 کیلومتر شبکه گذاری اجرایی خواهد شد.

در ادامه مظفر نجفی،فرماندار ویژه نجف آباد ضمن تشکر از اقدامات شرکت گاز در ارائه خدمات گازرسانی به مردم، خواستار همکاری و مدارای بیشتر برای وصول مطالبات شد ضمن اینکه به همه مردم شریف منطقه بر پرداخت بموقع گاز بهاء نیز تاکید نمود.

وی،با اشاره به اینکه نجف آباد یک شهرستان صنعتی است، گفت: تعامل شرکت گاز با فرمانداری قبل از قطع گاز ، می تواند در وصول مطالبات این شرکت از صنایع بسیار موثر باشد و ما قول می دهیم در این راستا همکاری لازم را داشته باشیم.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا