بهره برداري از پروژه مشارکتی نگین شهر اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

فردا صورت مي گيرد؛

بهره برداري از پروژه مشارکتی نگین شهر اصفهان

فردا در قالب شصت و پنجمین برنامه از سری برنامه های «هر هفته، چند افتتاح» با حضور مدیران شهری و اعضای شورای شهر پروژه مشارکتی نگین شهر به بهره برداری می رسد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان ، پروژه نگین شهر با زیربنای ۲۱ هزار مترمربع با مشارکت شهرداری اصفهان و عمران مسکن ایران و شرکت های زیرمجموعه بنیاد مستضعفان ساخته شده است. در این پروژه آورده شهرداری اصفهان، زمین و عوارض و آورده سرمایه گذاران طراحی و ساخت بوده است.

مرتضی حسام نژاد قائم مقام شهردار در امور سرمایه گذاری و مشارکت گفت: پروژه نگین شهر در نزدیکی رودخانه زاینده رود در ضلع غربی خیابان چهارباغ بالا و خیابان حضرت یحیی(ع) در زمین کارخانه صنایع پشم اصفهان اجرا شد، البته در این مجموعه سردر تاریخی کارخانه حفظ و مرمت شده است تا با تلفیق، یک اثر تاریخی و یک پروژه مدرن را در خیابان چهارباغ بالا شاهد باشیم.

وی افزود: به این طرح از پنج منظر می توان نگاه کرد ابتدا فضای پارکینگ لازم برای یکی از خیابان های متراکم اصفهان تامین می شود و می توان گفت گردشگرانی که از جنوب وارد شهر اصفهان می شوند می توانند از این پارکینگ استفاده و با مترو در سطح شهر اصفهان رفت و آمد کنند.

حسام نژاد ادامه داد: پارکینگ این مجموعه ۱۹۹ خودرو را در خود جای می دهد.

وی اضافه کرد: دفاتر اداری نیز در طبقات بالا قرار دارند و موقعیت خاص این پروژه دفاتر کار بی نظیری را در اختیار فعالان اقتصادی قرار می دهد، در این مجموعه ۱۲۳ واحد تجاری و ۱۳ مجموعه اداری پیش بینی شده است.

قائم مقام شهردار در امور سرمایه گذاری و مشارکتها اظهارکرد: در این طرح نقطه اتصال ایستگاه مترو و طبقه منفی یک به گونه طراحی شده است که شهروندان بتوانند وسیله حمل و نقل مناسب خود را از بین مترو، اتوبوس و حتی خودروی شخصی انتخاب کنند.

حسام نژاد اضافه کرد: مبلمان شهری مهمترین منظر این پروژه است چرا که این طرح می تواند فرهنگ و استاندارد جدیدی را در فضاهای شهری عمومی در اختیار شهروندان اصفهان و همه مردم کشور قرار دهد.

وی ادامه داد: این فضای عمومی و مبلمان شهری از با کیفیت ترین و زیباترین مصالح ساخته شده و مردم اصفهان می توانند مبلمان شهری نوین را در نگین شهر اصفهان تجربه کنند.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه نشان نقره ای کیفیت را کسب کرده و اگر خدمات پس از بهره برداری را به درستی اجرایی کند و بتواند گارانتی داشته باشد، می تواند نشان زرین را هم از آن خود کند چرا این طرح دارای نوآوری و خلاقیت های زیادی است.

اخبار و گزارشات این مراسم همراه با گزارش تصویری از آن متعاقبا فردا به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا