تیراندازان تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک به آلمان می روند

سرویس خبری روزنامه ارک: ترکیب تیم تیراندازی ایران در رشته تفنگ و تپانچه برای کسب سهمیه المپیک 2016 ریو در جام جهانی آلمان مشخص شد.

به گزارش ایرنا از فدراسیون تیراندازی، جام جهانی تیراندازی در رشته های تفنگ بادی، درازکش، سه وضعیت و در تپانچه بادی و 25 متر و در دو بخش مردان و زنان از 5 تا 13 خرداد در شهر مونیخ آلمان برگزار می شود.

تیم ملی ایران حدود 5 روز قبل از آغاز مسابقات در آلمان اردو خواهد داشت تا ورزشکاران با شرایط آب و هوا و موقعیت مسابقه هماهنگ شوند. به همین دلیل تیم ملی کشورمان 31 اردیبهشت راهی این کشور خواهد شد. در رشته تفنگ، الهه احمدی، مه لقا جام بزرگ، نرجس امام قلی نژاد، نجمه خدمتی، صفیحه صحرا گرد، حسین باقری، مهدی جعفری پویا، پوریا نوروزیان به همراهی لازلو سوچک سرمربی این رشته و ابراهیم اینانلو به عنوان مربی در این مسابقات شرکت می کنند.

همچنین در رشته تپانچه نیز بهناز غلامی، فاطمه حسینی، سارامیرابی ، الهام هریجانی، محمد احمدی به مربیگری سکینه خدابنده لو و به سرپرستی امیرحسین صولت حضور می یابند.

جام جهانی آلمان با حضور 906 ورزشکار از 86 کشور جهان در شهر مونیخ آلمان برگزار می شود که سهمیه المپیک 2016 ریو در آن توزیع می شود.

در دوره قبلی این رقابتها حسین باقری توانست با قرار گرفتن در فینال جزو 8 نفر، فینالیست شود.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا