کواچ مردانش را برای بازی با آمریکا معرفی کرد

سرویس خبری روزنامه ارک: کادر فنی تیم ملی والیبال ایران فهرست ۱۶ بازیکن نهایی را برای سفر به آمریکا و برگزاری نخستین بازی برابر این تیم در لیگ جهانی ۲۰۱۵ اعلام کرد.

به گزارش مهر، تیم ملی والیبال ایران پس از برگزاری اردوی چهارده روزه در فنلاند و جمهوری چک و انجام پنج دیدار دوستانه، یکشنبه سوم خردادماه با ۱۶ بازیکن راهی لس‌آنجلس محل برگزاری دو دیدار نخست خود در بیست و ششمین دوره رقابتهای لیگ جهانی شد تا ساعت ۶:۳۰ و ۳:۳۰ بامداد روزهای یکشنبه دهم و دوشنبه یازدهم خردادماه به وقت تهران به مصاف تیم ملی والیبال آمریکا برود.

اعضای تیم ملی والیبال در سفری ۱۳ ساعته ابتدا به مونیخ رفته‌اند و از آنجا راهی لس‌آنجلس خواهند شد.

اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران، اسامی ۱۶ بازیکن به نام‌های سعید معروف، مهدی مهدوی، فرهاد ظریف، عادل غلامی، سیدمحمد موسوی عراقی، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، عبدالرضا علیزاده، میلاد عبادی‌پور، سامان فائزی، حمزه زرینی، فرهاد پیروت‌پور، مصطفی شریفات و محمد جواد معنوی‌نژاد را برای سفر به آمریکا اعلام کرد.

این نفرات پس از آخرین تمرینات تیم در لس‌آنجلس، یک روز مانده به مسابقه اسامی ۱۴ بازیکن نهایی ایران برای شرکت در دو مسابقه اول لیگ جهانی ۲۰۱۵ به کمیته برگزاری این رقابتها اعلام شود.

تیم ملی ایران که سومین سال حضور خود در رقابتهای لیگ جهانی را تجربه می‌کند در گروه دو این رقابتها با تیم‌های آمریکا (قهرمان لیگ جهانی ۲۰۱۴)، لهستان (قهرمان جهان) و روسیه (قهرمان المپیک) همگروه است که در پایان دور مقدماتی یا بین قاره‌ای این رقابتها هر تیم شش بازی خارج از خانه و شش بازی خانگی برگزار می‌کند تا در پایان دو تیم برتر این گروه به مرحله نهایی صعود کنند.

 

دکمه بازگشت به بالا