سه جایزه جهانی تهران به شهرداری اصفهان رسید

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

سه جایزه جهانی تهران به شهرداری اصفهان رسید

شهرداری اصفهان موفق به کسب سه رتبه و جایزه جهانی تهران در دهمین جشنواره بین المللی برترین‌های پژوهش و نوآوری مدیریت شهری و چهارمین کنفرانس علمی مدیریت شهری، اقتصاد نوین شهری و درآمدهای پایدار شد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، اختتامیه دهمین جشنواره بین المللی برترین‌های پژوهش و نوآوری مدیریت شهری در حالی برگزار شد که از مجموع ۳ هزار و ۵۷۰ اثر تحقیقاتی و پژوهشی ارسالی به دبیرخانه جشنواره، در نهایت ۱۵ اثر به عنوان برگزیده انتخاب شد. در این میان پویش مردمی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با موضوع “پیاده راه کردن خیابان چهارباغ عباسی با اجرای طرح سه شنبه های بدون خودرو و دو طرح، با عنوان استانداردها و دستورالعمل‌های اجرایی کاشت و حفاظت از گیاهان فضای سبز پارک‌ها و معابر شهر اصفهان و طرح توجیهی و عملیاتی کاهش تعداد دفعات نظافت با هدف حفظ کیفیت نظافت شهر اصفهان موفق به کسب عنوان برتر و جایزه جهانی تهران در بخش تجارب موفق در کاربست پروژه های پژوهشی شد.

ارائه ایده های جدید در حوزه شهری

رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرداری تهران در آیین اختتامیه این رویداد اظهار داشت: این مرکز با هدف ترغیب تولید و اشاعه دانش کاربردی در حوزه مسائل شهری و تجلیل و تکریم پدیدآورندگان آثار برتر در این حوزه، برای دهمین سال پیاپی «جشنواره برترین‌های پژوهش و نوآوری شهری در مدیریت شهری» را برگزار کرد.

محمدرضا جوادی یگانه افزود: جشنواره مذکور در روندی رو به رشد از برگزاری در سطح شهرداری تهران به شهر، کلان‌شهرها و سطح بین‌الملل گسترش یافته است و به دنبال این هستیم که ایده‌های جدید در حوزه شهری در این کنفرانس ارائه شود.

اختتامیه این همایش صبح امروز با حضور رئیس شورای شهر تهران، معاونان شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری پایتخت و سایر کلانشهرها و پژوهشگران حوزه شهری در سالن همایش های سالن میلاد برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا