طرح ویژه نظارت و بازرسی اصناف در ماه مبارک رمضان توسط بازرسان اصناف استان اصفهان آغاز شد / پایش ۳۴۵ نفر بازرس بر بازار در طرح نظارتی ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

طرح تشدیدبازرسی نظارت اصناف استان
ماه مبارک رمضان

طرح ویژه نظارت و بازرسی اصناف در ماه مبارک رمضان توسط بازرسان اصناف استان اصفهان آغاز شد / پایش ۳۴۵ نفر بازرس بر بازار در طرح نظارتی ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان

به گزارش روابط عمومی مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان همواره در ایام ماه مبارک رمضان برخی اقلام خوراکی‌ با تقاضای زیادی از سوی روزه داران مواجه می‌شوند که همین امر درنهایت به پررونق شدن و بهبود اوضاع فروشندگان منجر خواهد شد. این افزایش عرضه و تقاضا به طور طبیعی موجب سوء استفاده عده ای افراد سودجو و تخلف آنها در بازار می گردد که به همین علت بازرسی ها در مورد برخی از صنوف در این ماه تشدید می شود.

بر همین اساس مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان  گفت: با توجه به شروع ماه مبارک رمضان، طرح ویژه ای با حضور ۱۰۰ بازرس متخصص به صورت آشکار و ۲۴۵  بازرس نامحسوس در سطح  بازار اصفهان، در سه شیفت کاری بر سطح عرضه نظارت کامل خواهند داشت.

مهندس جواد محمدی فشارکی گفت: این بازرسی ها به صورت ویژه در مورد کالاهایی که مردم در این ماه بیشتر با آن ها سر و کار دارند، از قبیل گوشت قرمز، گوشت سفید، خواروبار، لبنیات، زولبیا و بامیه و رستوران ها انجام می شود.

محمدی فشارکی ادامه داد: پرونده های تخلفی که در ماه مبارک رمضان اعمال قانون می گردد بدون نوبت و در مدت زمان ۲۴ ساعته به اداره کل تعزیرات حکومتی استان جهت رسیدگی ارسال خواهد شد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان، از متصدیان واحدهای صنفی درخواست کرد به دلیل وضعیت خاص اقتصادی و کاهش چشم گیر سطح خرید مردم، کسبه محترم نسبت به ماه های دیگرمراعات بیشتری نمایند، چرا که بازرسان اصناف استان بدون هیچ چشم پوشی با متخلفان صنفی برخورد قاطعی خواهند نمود.

وی با بیان اینکه گزارش های تلفنی و حضوری مردم با جدیت پیگیری شده و برای متخلفین پرونده قضایی تشکیل می گردد، خاطرنشان کرد: مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان آماده دریافت کلیه شکایات و گزارشات مردمی در خصوص تخلفات صنفی در سطح عرضه می باشد و شهروندان محترم می توانند گزارشات خود را به ستاد خبری این مدیریت با شماره تلفن های ۳۲۳۵۲۰۱۲ _ ۳۲۳۵۲۰۱۳  به صورت تلفنی پیگیری و یا به آدرس  اصفهان_ خیابان اردیبهشت جنوبی_ ساختمان اتاق اصناف _ طبقه زیرین به صورت حضوری مطرح  نمایند.

دکمه بازگشت به بالا