در مسابقات انتخابی شرکت ملی گاز ایران (آقایان کمتر از ۴۴سال) کارکنان شرکت گاز استان اصفهان خوش درخشیدند

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

فتح سکوهای قهرمانی کارکنان شرکت گاز استان اصفهان

در مسابقات انتخابی شرکت ملی گاز ایران (آقایان کمتر از ۴۴سال) کارکنان شرکت گاز استان اصفهان خوش درخشیدند

به گزارش روابط عمومی، در مسابقات انتخابی شرکت ملی گاز ایران( آقایان کمتر از ۴۴ سال) که در شهرهای اصفهان، ارومیه، یزد و رامسر در رشته های فوتسال، تیراندازی، بدمینتون، تنیس روی میز، شنا و شطرنج برگزار شد کارکنان شرکت گاز استان اصفهان موفق به کسب ۸مقام قهرمانی شدند.

در این دوره از رقابت ها ۶ تیم از شرکت گاز استان اصفهان حضور داشت، که عماد الدین مطیع؛ مقام اول در رشته شنا قورباغه و مقام دوم کرال سینه، مهدی لطفی؛  مقام اول کرال پشت و سید محسن حسینی؛ مقام سوم شنا قورباغه را از آن خود کردند.

همچنین آقایان فرهاد سلیمیان، سید محسن حسینی، مهدی لطفی، عماد الدین مطیعی به مربی گری حسین یزدی زاده و سرپرستی سروش صفاری بصورت تیمی در رشته شنا شرکت نمودند و موفق به کسب مقام سوم گردیدند.

در رشته تنیس روی میز بصورت تیمی آقایان مهدی بازرگان، سید فرشید شفیع، مهرداد نصری، علی واحدی، شهرام شفیعی  و محمدرضا عدالت پناه به عنوان مربی و به سرپرستی باقر یادگاری حائز مقام دوم شدند.

مقام سوم تیمی در رشته بدمینتون را نیز آقایان امید نامدار، پیمان هوایی، پژمان محمدی، احمد حاج باقری، با مربی گری غلامرضا رحیمی و سرپرستی مجید لطفی از آن خود کردند.

و نهایتاً در رشته تیراندازی با تپانچه نیز آقایان امیر پاشایی و حسین یاوریان مقام سوم را کسب نمودند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا