بیمه صنعت آب و برق از طریق شایسته گزینی نیروها برایانجام مسئولیت ها

وزیر نیرو در نشست با مدیران صنعت آبو برق در استان اصفهان بیان کرد:

بیمه صنعت آب و برق از طریق شایسته گزینی نیروها برایانجام مسئولیت  ها

به گزارش ارک خبر:دکتر رضا اردکانیان در جمع مدیران ارشد صنعت آب و برق در استان اصفهان گفت:انتخاب بهترین نیروها برای انجام مسئولیت ها، کار بزرگی است که در نهایت موجب بیمه صنعت آب و برق از هر گزندی می شود

وی گفت: در سالهای اخیر صنعت آب و برق در کشور به پیشرفت های قابل ملاحظه ایدست یافت که رونق و شکوفای صنعت را بدنبال داشت.

دکتر رضا اردکانیان با اشاره به توسعه صنعت آب و برق  در زمینه های مختلف تصریح کرد:درست است که در سالهای اخیر در زمینه های فنی و تکنولوژی در صنعت آب و برق به پیشرفت های قابل ملاحظه ایی دست یافتیم اما د ر مدیریت منابع انسانی موفق نبودیم

 وی اظهار داشت:دلیل این امر هم ساختارهای ، برگرفته از نگاههای کوتاه مدتی  ست که  آینده پژوهی در آن دیده نشده است.

وزیر نیرو محور توسعه منابع انسانی را شناسایی ظرفیت های بالقوه  دانست و عنوان کرد: زنند دانست و عنوان کرد:باجذب نیروی انسانی خلاق و استفاده درست ازاین  ظرفیت  ،شاهد رویکرد صحیح مدیریت منابع انسانی  میشویم

وی خطاب به مدیران ارشد صنعت آب و برق در استان اصفهان خاطر نشان ساخت:مدیر یعنی اداره کننده منابع،این مسئولیت وجوه سنگینی دارد به نحوی  که مدیران باید بتوانند  به خوبی و به درستی  از منابع در اختیار استفاده کنند.

وزیر نیرو مدیریت نیروی انسانی را حائزاهمیت برشمرد و بیان کرد: زمان ،اصلی ترین و باارزش ترین  سرمایه ایی است  که فردی آن راصرف فعالیتی می کند پس مدیریت و استفاده  صحیح از ظرفیت منابع انسانی بسیار حائز اهمیت است.

دکتر اردکانیان ایجاد اثری ماندگار در طول سالهای خدمت را خواستارشد و اظهار داشت: مدیران صنعت آب و برق باید تدبیری لحاظ نمایند تا در طول سالهای خدمت موفق به ایجاد خدمات پایدار به مردم شوند.

وی خدمات صنعت آب و برق را متمایز از خدمات دیگر دستگاهها برشمرد و بیان کرد: کمتر دستگاهی وجود دارد که خدمات آن شامل تمام اقشار جامعه می شود ،بنابراین ارائه خدمات کمی و کیفی مطلوب در صنعت آب و برق بسیار حائز اهمیت است.

وی نوع دیدگاه مردم را در  چگونگی ارائه خدمات صنعت و برق را مهم قلمداد کرد و خاطر نشان ساخت: نباید ازمباحث علوم اجتماعی در صنعت آب و برق نباید غافل شویم و با بهره گیری از کارشناسان در این زمینه ،تغییر نگرش مردم را در راستای مصرف بهینه آب مهیا نمائیم.

وزیر نیرو با اشاره به رعایت   سلامت اداری و مالی از سوی همه فعالان صنعت وآب و برق گفت: تخطی از سلامت اداری و مالی از سوی هیچ فردی در صنعت آب و برق تحمل نمی شود. رعایت موازین یکی از اصول اساسی است.

دکتر اردکانیان خواستار استفاده از ظرفیت بانوان در رده های مدیریتی شد و گفت:انتظار می رود از ظرفیت بانوان شاغل در صنعت در رده های مدیریتی بیش از پیش استفاده شود.



نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا