بیش از ۹۰۰ کلاس درس جدید تا پایان امسال در آذربایجان شرقی تحویل می‌شود

مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی با اشاره به این که تا بهمن ماه بیش از ۹۰۰ کلاس درس آماده می‌شود، گفت: ۵۵۰ کلاس درس تا ابتدای مهرماه و ۴۰۰ کلاس درس تا بهمن ماه و جشن ایام الله دهه فجر امسال آماده و تحویل اداره کل آموزش و پرورش استان خواهد شد.

پیام صدقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، با بیان این که پروژه‌های نوسازی مدارس در ایام کرونا تعطیل نشد، اظهارداشت: حدود ۵۰ درصد از پروژه‌های این اداره کل با رعایت فاصله گذاری ابلاغ شده نظام فنی در ایام شیوع بیماری کرونا اجرائی می‌شد.

وی با اشاره به این که پروژه‌ها در اوج شیوع کرونا تنها به مدت یک هفته تعطیل شده و از ابتدای فروردین و با رعایت پروتکل‌های ابلاغی استانداری دوباره آغاز به کار نمود، خاطرنشان ساخت: البته سرعت پیشروی پروژه‌ها کاهش نسبی داشت، اما تلاش کردیم با فعالیت بیشتر، عقب افتادگی پروژه‌ها را جبران کنیم.

مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی با بیان این که منابع مالی اداره کل نوسازی مدارس استان از دو راه منابع استانی و ملی و منابع مشارکت‌های مردمی است، ادامه داد: در سال ۱۳۹۸ حدود ۷۵۰ کلاس درس آماده و تحویل اداره کل آموزش و پرورش استان شد که حدود نیمی از منابع مالی با استفاده از پتانسیل خیرّین و نیم دیگر با استفاده از منابع استانی و ملّی تأمین شد.

وی به پروژه‌های اداره کل نوسازی مدارس استان در سال ۱۳۹۹ پرداخت و ابرازداشت: امسال با همّت ریاست سازمان نوسازی مدارس کشور و تعاملات ایشان با نمایندگان مجلس، خوشبختانه بودجه رضایت بخشی در خصوص نوسازی مدارس در نظر گرفته شده است که اتمام پروژه‌های نیمه تمام از اولویت اصلی این اداره کل است.

صدقی با اشاره به این که تا بهمن ماه بیش از ۹۰۰ کلاس درس آماده می‌شود، گفت: ۵۵۰ کلاس درس تا ابتدای مهرماه و ۴۰۰ کلاس درس تا بهمن ماه و جشن ایام الله دهه فجر امسال آماده و تحویل اداره کل آموزش و پرورش استان خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا