نصب ۵۷کلر زن هیدرو مکانیکی در روستاهای فریدونشهر

به گزارش ارک خبر:مدیر آبفا فریدونشهراعلام کرد: مقررگردید در ۵۷ روستای فریدونشهر، ۵۷ کلر زن هیدرومکانیکی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان نصب گردد تا آثار مثبت یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب استانی برای ساکنین روستایی بهتر و ملموس تر باشد و همه مشترکین روستایی از خدمات مطلوب و مناسب برخوردار گردند.
محمدرضایبلوئی افزود: هم اکنون در ۵۷ روستای فریدونشهر کلر زنی منابع آبی به روش کوزه ای، صورت می گیرد.
وی با بیان اینکه پراکندگی روستاها در شهرستان فریدونشهر بسیار گسترده است تصریح کرد: وضعیت توپوگرافی شهرستان فریدونشهر به گونه ای است که خدمات رسانی به روستاها به راحتی انجام نمی شود چرا که دسترسی به روستاها به آسانی امکان پذیر نیست.
یبلوئی با بیان اینکه تاسیسات و منابع آبی در این ۵۷ روستا درجاهایی مستقر هستند که فاقد انرژی برق می باشد، خاطرنشان ساخت: طی بررسی های صورت گرفته بهترین روش برای گندزدایی منابع آبی این روستاها کلر زنی به روش هیدرولیکی است زیرا منابع آبی در این منطقه تا حدودی غنی می باشد.
مدیر آبفا فریدونشهر با اشاره به منابع تامین آب شرب ساکنان این روستاها عنوان کرد: به دلیل اقلیم آب و هوایی شهرستان فریدونشهر آب روستاهای مذکور از چشمه تامین می گردد، که از لحاظ منابع معدنی بسیار غنی و گوارا است.
وی خاطرنشان ساخت: هم اکنون روستاهایی که قرار است در آینده نزدیک به روش هیدرومکانیکی منابع آبی آنها کلر زنی شود، تحت پوشش آبفا فریدونشهر قرار ندارند اما با توجه به اینکه اولویت صنعت، تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای همه مردم در سطح کشور می باشد این امر در دستور کار قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا