محدودیت‌های جدید کرونایی از ۲۰ آبان اعمال می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: محدودیت‌های جدید با هدف کاهش زنجیره ابتلای بیماری کرونا همزمان با سراسر کشور از روز سه‌شنبه ۲۰ آبان در تبریز اعمال می‌شود.

به گزارش ارک خبر ، علیار راستگو با اشاره به جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا، افزود: بر اساس تصمیمات این جلسه، فعالیت گروه‌های شغلی دو، سه و چهار از ساعت ۱۸ عصر تا صبح تعطیل می‌شود.

وی اظهار داشت: فعالیت‌های مرتبط با گروه شغلی یک مانند بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها، قصابی‌ها، مراکز تولید و عرضه محصولات پروتئینی و میادین میوه و تره‌بار در هر ساعت از شبانه روز ممکن است و رستوران‌ها و مراکز عرضه غذاهای سرد و گرم نیز تنها به شکل بیرون‌بر مجاز به فعالیت خواهند بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه محدودیت‌های پیشین ستاد مقابله با کرونا در استان همچنان پابرجاست، گفت: محدودیت‌های جدید تا ۲۰ آذر به مدت یک ماه ادامه خواهد یافت.

راستگو، ادامه داد: اتحادیه‌های مربوط، مجامع صنفی و اداره اماکن با متخلفان طبق قانون برخورد و متناسب با مورد مجازات جریمه یا پلمب واحد را برای آنان اعمال می‌کنند.

وی با بیان اینکه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا فردا صبح برگزار می‌شود، یادآوری کرد: به احتمال زیاد و در صورت تصویب در ستاد استانی مقابله با کرونا، محدودیت‌های جدید در مرکز استان شامل تعدادی از شهرستان‌های بزرگ نیز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا