کسب رتبه برتر شرکت آبفا استان اصفهان در جشنواره شهید رجایی

به گزارش ارک خبر:شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، برای ششمین سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی شد.

مدیر عامل شرکت آبفا استان اصفهان عنوان کرد: این شرکت حائز رتبه برتر در محور دولت الکترونیک شاخص های عمومی، در دستگاه های اجرایی استان شده و منشا آن برخورداری از نیروی انسانی متعهد و متخصص  با کار شبانه روزی است.

هاشم امینی با اشاره به یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی افزود: دامنه وسیع خدمات شرکت آبفای استان اصفهان، با یکپارچگی شرکت ها، گسترده تر شده و به طور قطع نیازمند تلاش روزافزون پرسنل این شرکت می باشد.

وی عنوان کرد: از ابتدای شهریور ماه سال جاری تمام ۲۳۴ هزار مشترک ساکن در روستاهای تحت پوشش می توانند با گرفتن شماره تلفن چهار رقمی ۱۵۲۲ نسبت به درخواست و دریافت خدمات ۲۳ گانه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اقدام کنند و همچنین در ادامه ارائه خدمات یکسان به مشترکین این شرکت، شهروندان و روستاییان ساکن در ۹۳ شهر و ۹۵۱ روستای تحت پوشش می توانند هر گونه حوادث رخ داده در شبکه های آب و فاضلاب را با سامانه امداد و حوادث ۱۲۲ در میان بگذارند. سایت و اپلیکیشن های شرکت نیز به طور شبانه روزی دردسترس مشترکین است  و تمامی این خدمات در راستای اهداف دولت الکترونیک و ارائه  خدمات ناب تر صورت گرفته است.

در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی، نوزده دستگاه اجرایی استان اصفهان، در آیینی با حضور استاندار و شماری از مسئولان استانی مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا