بانوان کارگر سفیران سلامتی و بهره‌وری در تولید هستند

- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: زمینه حضور بانوان در عرصه‌های مختلف ضمن حفظ و تکریم جایگاه زن فراهم شده و در این میان بانوان کارگر سفیران سلامتی و بهره‌وری در تولید هستند.

به گزارش ارک خبر،حجت‌الله عبدالملکی دوشنبه در آئین افتتاح پنجمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر کشور که به صورت غیر حضوری و از طریق ارتباط تصویری سخن می‌گفت، اظهار کرد: خوشبختانه امروز بانوان کشور هم در عرصه کار و تولید و هم در حوزه‌های مختلف فرهنگی و معارفی و از جمله ورزش حضوری پررنگ و مؤثر دارند.

وی خاطرنشان کرد: به لطف نظام جمهوری اسلامی ایران فضایی برای بانوان کشور ایجاد شده که ضمن رعایت کرامت و احترام به جایگاه زن، این قشر مهم از جامعه در عرصه‌های مختلف از جمله عرصه‌های کار و تولید، فرهنگی، معارفی و البته ورزشی حضوری فعال و پررنگ داشته باشند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: همگامی کار و تولید با فعالیت‌های ورزشی موجب نشاط جامعه تولیدی می‌شود که مهمترین بخش از بار اقتصاد کشور بر دوش آنهاست و این امر می‌تواند زمینه ساز افزایش بهره‌وری تولید و ارتقا سلامت روح و جسم و موفقیت نیروهای کار می‌شود.

عبدالملکی اظهار داشت: برگزاری المپیادهای ورزشی مانند المپیاد ورزشی بانوان کارگر از مصادیق تعظیم شعائر و حرکتی برای الگوسازی درست در جامعه و ترویج فرهنگ ورزش و ورزشکاری است و در این بین بانوان کارگر سفیران سلامتی و بهره وری در تولید محسوب می‌شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا