دسترسی به زیرساخت‌های ورزشی شهر تبریز تسهیل می‌یابد

شهردار تبریز گفت: برنامه شهرداری ارائه بهترین و شایسته‌ترین خدمات ورزشی به شهروندان تبریزی و تسهیل دسترسی عموم مردم به زیرساخت‌های ورزشی شهر است.

به گزارش ارک خبر،یعقوب هوشیار در آئین تجلیل از عوامل اجرایی دومین دوره المپیاد ورزشی جام پرچم اظهار کرد: بعد از مهار نسبی کرونا، برگزاری المپیاد جام پرچم یکی از حرکت‌های ارزشمندی بود که پویایی و تحرک و حرکات شادی بخش را به عنوان نیاز جامعه به همراه داشت.

وی افزود: المپیاد ورزشی جام پرچم اقدام ارزشمندی بود که بقیه مجموعه‌ها نیز این حرکت را عنوان الگوی برنامه‌های ورزشی خود قرار دادند و ما نیز دورادور پیگیر آن بودیم.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: تبریز از دیرباز شهر ورزش بوده است و با پرورش ورزشکاران و انسان‌های فرهیخته‌ورزشی، پیشرو در ورزش بود.

وی اضافه کرد: تبریز تیم‌های مختلف ورزشی داشت که در رشته‌های مختلف افتخارآفرینی کردند و یا در حوزه انفرادی ورزشکاران بنامی داشتیم.

هوشیار تصریح کرد: دغدغه من در حوزه ورزش دغدغه‌ای جدی است و این نوید را می‌دهیم که به همراه همکاران شهرداری تبریز، این مسیر با تحرک و رونق دوچندان ادامه پیدا خواهد کرد.

وی تاکید کرد: شهرداری‌ها هرچند وظایف مشخص خود را دارد، ولی پیچیدگی آسیب‌های اجتماعی و چالش و تنش‌های آن، می‌تواند با امر ورزش مرتفع شود.

شهردار تبریز ابراز داشت: ما برنامه‌ای تحت عنوان چرخه ورزش تدوین کردیم که از کجا شروع و به کجا بیانجامد؛ چرا که ورزش تنها پرورش جسم نیست و پرورش روح و جایگاه والای انسان است.

وی افزود: باید به جایی برسیم که در بحث‌های اجتماعی نیز پیشگیری‌هایی داشته باشیم و مهمترین موضوع در این رابطه ورزش است.

هوشیار تأکید کرد: امیدوارم سال ۱۴۰۱ سال ورود ما به حوزه ورزش باشد و توفیقات خوبی در این راستا داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا