یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی با برخورد با متجاوزین به اراضی دولتی در استان اصفهان وارد عمل شده است

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی با برخورد با متجاوزین به اراضی دولتی در استان اصفهان وارد عمل شده است

مدیر کل راه وشهرسازی استان اصفهان از جمله اولویت های یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین ومسکن را برخورد با متجاوزین و متصرفین به اراضی دولتی در مباحث حقوقی و املاک دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان ، حجت اله غلامی مدیر کل راه وشهرسازی استان در جلسه ای که با حضورفرمانده و نیروهای یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین ومسکن این اداره کل برگزار شد خواستار هماهنگی هر چه بیشتر فی مابین در راستای حفظ اموال و اراضی دولتی شد.

مدیرکل راه وشهرسازی گفت: در استان اصفهان 24 شهرستان در استان وهمچنین وجود بخش عظیمی از اراضی دولتی و ملی در استان اصفهان نقش نیروهای یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین ومسکن در رفع تصرفات حائز اهمیت می باشد .

وی از جمله اولویت های یگان را برخورد با متجاوزین و متصرفین به اراضی دولتی در مباحث حقوقی و املاک دانست و اذعان داشت: با هماهنگی های فی مابین یگان وحوزه املاک وحقوقی لازم است تا گزارشات یگان به روز شود

غلامی با تاکید بر افزایش توان نیروهای یگان در برخورد با متجاوزین به اراضی اظهارداشت: تمامی تجهیزات و امکانات با توزیع منطقی، متناسب با نیاز شهرستانها در اختیار نیروهای حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین ومسکن قرار گیرد تا در برخورد با متصرفین کاستی وجود نداشته باشد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا