همدلی و هماهنگی بسترساز پیشرفت شهر خواهد بود

سرویس خبری روزنامه ارک-  شهردار تبریز با تاکید بر همدلی و هماهنگی برای پیشرفت شهر یادآور شد : با نگاهی اجمالی به رویکردهای جاری شهر تبریز، می‌توان دریافت که این اصل کارساز و ارزشمند، در یک سال اخیر، به درجه ای از قوام و تاثیرگذاری رسیده‌است که کمتر نظیری برای آن، در تاریخ اداره شهر می‌توان متصور بود.

نجفی با گرامی داشت روز شوراها از شورای اسلامی شهر تبریز به عنوان مجموعه‌ای  ناظر ، تصمیم‌ساز و هویت آفرین نام برد و در ادامه گفت: حرکت‌ حمایتی، هدایتی و نظارتی این نهاد مدنی امروز در مرحله‌ای است که به جرات می‌توان گفت توفیق‌های مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف عمرانی و اجتماعی یک سال اخیر، بدون نقش‌آفرینی آن میسر نمی‌شد.

وی با بیان این که امروز ضرورت برداشتن گام‌های بلند در بخش‌های متعدد نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در شهر، بیش از هر زمان دیگری محسوس است، متذکر شد: کارکرد کمیسیون‌های مختلف شورای اسلامی شهر در همین راستا قابل‌توجه است؛ به عبارت دیگر، نقش متقابل شهرداری و شورا، در بخش‌های تخصصی هر یک از دو مجموعه، با ارتباط مستمر و منسجم پیگیری می‌شود.

شهردار تبریز اذعان داشت: این امر زمینه بروز و ظهور مدیریت همدل و مصمم شهر را فراهم آورده و مقطع کنونی را به نقطه عطف تحول عمرانی و اجتماعی کلان‌شهر تبریز تبدیل کرده‌است.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا