بازدید مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از تاسیسات فاضلاب شهرضا و طرح آبرسانی به شهر و ۱۱ روستا دهاقان

بازدید مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از تاسیسات فاضلاب شهرضا و طرح آبرسانی به شهر و ۱۱ روستا دهاقان

به گزارش ارک خبر:در حاشیه سفر سه روزه وزیر نیروبه استان اصفهان ،مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از تاسیسات فاضلاب شهرضا و طرح آبرسانی به دهاقان بازدید کرد

مهندس حمید رضا جانباز در بازدید از تاسیسات فاضلاب شهرضا که با حضور نماینده مردم شهرضا و دهاقان  در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت گفت:در یک سال اخیر با ارتقا فرایند تصفیه در این تصفیه خانه شاهد رفع بوی نامطلوب در محورهای منتهی به تصفیه خانه هستیم.

وی با بیان اینکه با  اشاره به اصلاحات فنی که در تصفیه خانه صورت گرفت عنوان کرد: ارتقاء تجهیزات در تصفیه خانه فاضلاب شهرضا موجب شد که بوی نامطلوب در محورهای منتهی به این تصفیه خانه حذف شود که این امر رضایت مردم را رقم زد.

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور رضایت مندی مردم را مهمترین اولویت صنعت آب و فاضلاب کشور برشمرد و اظهار داشت: هدف فعالان صنعت آب وفاضلاب کشوراز ارائه خدمات  جلب رضایت مردم بیش ازپیش است

مهندس جانباز اجرای سریع شبکه فاضلاب شهرضا را خواستار شد و بیان کرد: انتظار می رود  در سال جاری با تخصیص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار به اجرای بکه فاضلاب شهرضا ،این پروژه در کوهتاهترین زمان ممکن  عملیاتی شود.

همچنین مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بازدید از طرح آبرسانی به دهاقان روند اجرای این پروژه را قابل توجه دانست و تصریح کرد:با تکمیل خطوط آبرسانی و احداث ایستگاههای پمپاژمردم شهر دهاقان و۱۱ روستای توابع این شهرستان از آب شرب با کیفیت مطلوب تر برخوردار می شوند.

وی اجرای شبکه فاضلاب را برای شهر دهاقان ضروری دانست و اعلام کرد: با توجه به نفود نا پذیر بودن جنس خاک در این شهرستان اجرای شبکه فاضلاب در دهاقان ضروری است.

مهندس جانباز خبر از تخصیص اوراق اسناد خزانه به این پروژه گفت: با تخصیص اوراق اسناد خزانه به اجرای شبکه فاضلاب دهاقان این پروژه هر چه سریعتر عملیاتی شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا