اپلیکیشن امداد و حوادث ( ۱۲۲) با تکیه بر سامانه های AVLS و GIS

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی شرکت آب وفاضلاب کشور راه اندازی شد

اپلیکیشن امداد و حوادث ( ۱۲۲)  با تکیه بر سامانه های

AVLS  و   GIS

با حضور مدیر عامل شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور در سامانه ۱۲۲ ،اپلیکیشن   امداد و حوادث ( ۱۲۲)  با تکیه بر سامانه های  GIS   وAVLS  افتتاح شد.

این اپلیکیشن با برخورداری از روند مکانیزه ، دقیق و قابل اعتماد در مدیریت سیستم حوادث ، کیفیت ارائه خدمات به مشترکین را افزایش داده و از خسارات هنگفت به شرکتهای آب و فاضلاب شهری جلوگیری  می نماید.

راه اندازی این اپلیکیشن  از ضروریات کاربردی در شرکت‌های آب و فاضلاب است زیرا  .با برقراری ارتباط بین پایگاه اطلاعات مکانی GIS و پایگاه ۱۲۲ و پایگاه AVLS، با ثبت حادثه بر روی نقشه ، نیازی به دریافت آدرس از تماس گیرنده نیست و امکان بررسی موقعیت حادثه و انتخاب بهترین مسیر برای اعزام نیروهای امداد و حوادث وجود دارد .

همچنین  از دیگر مزایای اپلیکیشن امداد و حوادث (۱۲۲)  بررسی همه جانبه حادثه و انجام تحلیل‌های پرکاربرد مانند انتخاب شیرهای اصلی برای قطع آب ، دریافت لیست مشترکین بی‌آب شده ، تحلیل وآنالیز مکانی نقشه‌های تراکم حادثه به‌منظور مدیریت در زمینه کاهش حوادث است

لازم به یادآوری ست  هدف این پروژه بهینه‌سازی فرآیند ارائه خدمات سامانه ۱۲۲ شرکت آبفااصفهان  به مشترکین در سطح استان  می باشد . که در این زمینه   ارتباط بین اطلاعات مکانمند GIS و ۱۲۲ وسامانه AVLSفراهم و مدل Mobile GIS سامانه ۱۲۲ به‌ منظور همراهی اکیپ حوادث در محل دریافت دستورات و ارسال گزارشات به صورت همزمان  طراحی گردیده است . از سویی به‌منظور عدم نیاز به اینترنت و ایجاد بستر امن و داخلی انتقال داده ها سرویس APN  مورد استفاده قرار گرفته است .

مراحل اپلیکیشن به شرح ذیل است :

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا