جزئیات فعالیت مدارس آذربایجان شرقی در هفته جاری

اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای، جزئیات فعالیت مدارس استان را در هفته‌ی جاری اعلام کرد.

به گزارش ارک خبر،طبق این اطلاعیه، بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا از شنبه هفتم اسفند ماه تا پایان هفته بر اساس رنگ بندی کرونایی شهرها، مدیران و عوامل اجرایی جهت پشتیبانی آموزش‌ها در همه‌ی رنگ‌بندی‌های کرونایی با رعایت دقیق نکات بهداشتی در مدرسه حضور خواهند داشت.

در وضعیت قرمز فعالیت‌های آموزشی و پرورشی کلیه‌ی مدارس، آموزشگاه‌ها و … در مدارس شهری به‌صورت غیرحضوری پیگیری خواهد شد و مدارس روستایی نیز طبق دستورالعمل‌هایی که پیشتر ابلاغ شده آموزش‌ها را حضوری با رعایت دقیق نکات بهداشتی پیگیری می‌کنند.

در وضعیت نارنجی، زرد وآبی نیز فعالیت‌های آموزشی و پرورشی کلیه‌ی مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره.های تحصیلی با توجه به واکسیناسیون بالای ۸۵ درصد دانش‌آموزان با رعایت دقیق نکات بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و گروه‌بندی کلاسی به.صورت حضوری پیگیری خواهد شد و تصمیمات موردی برای مدارس با شرایط خاص شیوع و یا عدم شیوع این بیماری با هماهنگی مسئولین ذی‌ربط منطقه به ستادهای شهرستانی محول می‌شود.

همچنین فعالیت کانون‌های فرهنگی، تربیتی، مراکز مشاوره و اختلالات یادگیری و با عنایت به مراجعه کم کلاسهای کارگاهی(دروس عملی) رشته‌های هنرستانی با رعایت حداکثر ۱۵ نفر در یک کلاس، در تمامی وضعیت‌های کرونایی و تمامی مناطق استان به‌صورت حضوری خواهد بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، مدیران مدارس فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس خود را بدون جابجایی در شیفت مربوطه پیگیری می‌کنند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا